Tutkimusjulkistus: Uutta tietoa aikakauslehtimainonnasta 3.4.
Mikä aikakauslehtimainoksessa kiinnittää lukijan huomion? Toimiiko tuotenäyte tai QR-koodi lehden sivuilla? Entä missä mainostajilla on vielä petrattavaa? Tule mukaan kuuntelemaan tuoreinta tietoa aikakauslehtimainonnasta!
Ajankohta: 3.4.2025 klo 08.30
Paikka: Lasipalatsin Palmusali
Osoite: Mannerheimintie 22–24, 00100 Helsinki
Yhdistimme neljän mediatalon mainonnan tutkimustiedon vuosilta 2020–2025 ja selvitimme toimialoittain, millainen aikakauslehtimainonta kiinnittää lukijan huomion ja saa aikaan toimintaa. Aamiaistilaisuudessa julkistamme tuoreen Aikakauslehtimainonnan tietopankin ja kuulemme konkreettisia ja innostavia esimerkkejä siitä, millainen mainonta toimii printissä ja monikanavaisesti.
Tilaisuuden päätteeksi tutustutaan Haaga-Helian maksuttomaan MediaGuru-koulutukseen, jonka avulla jokainen markkinoinnin ja mediasuunnittelun parissa työskentelevä voi päivittää osaamistaan.
Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 28.3.
Ohjelma
8.30 Herkullinen aamiainen
9.00 Tutkimusjulkistus: Aikakauslehtimainonnan tietopankki
9.50 Case: Inspiroiva monikanavainen aikakausmedia
10.15 Miten päivittää osaamistaan? Esittelyssä MediaGuru
10.30 Tilaisuus päättyy
Ilmoittautuminen
Etunimi
Sukunimi
Titteli
Puhelin
Sähköposti
Yritys
Postiosoite
Postinumero
Postitoimipaikka
Erityisruokavalio
Lue henkilötietojen käsittelystä Aikakausmediassa
täältä
.