Tervetuloa Magazine Symposiumiin! – Teemana on tänä vuonna ideointi

Hyville ideoille on aikakauslehtijournalismissa tarve koko ajan. Mutta mistä hyvän idean tunnistaa, miten se syntyy ja kuinka se myydään? Miten idea visualisoidaan lukemaan houkuttelevaksi paketiksi, ja millä tavalla kohderyhmä vaikuttaa sisällön suunnitteluun? Entä miten sama idea jalostetaan eri kanaviin? Muun muassa näihin kysymyksiin vastaa tämän vuoden Magazine Symposium, joka on tarkoitettu Aikakausmedian, Aikakauslehtien Päätoimittajat ry:n, Helsingin Seudun Journalistien ja Suomen freelance-journalistit ry:n jäsenille sekä alan opiskelijoille. Tervetuloa mukaan!


Ajankohta: 5.11.2024 klo 09.00
Paikka: Webinaari
Osoite: Saat linkin webinaariin 4.11.2024
Ohjelma:

9.00 Alkusanat, Markkinointi- ja tutkimuspäällikkö, Outi Itävuo, Aikakausmedia

9.10 Miten idea visualisoidaan? AD Markus Frey, Kubo, AD Anton Sinelnikov ja vastaava tuottaja Päivi Paulavaara, Yhteishyvä (SOK)

9.50 Miten nuorelle yleisölle ideoidaan? Tuottaja Noora Kulta, YLE Kioski

10.20 TAUKO

10.50 Monikanavaisuus: Miten sama idea jalostetaan eri kanaviin? Sisältöpäällikkö Emmi Nissi, Kotona (A-lehdet)

11.30 Miten idea myydään? Freelance-toimittaja Virpi Salmi

12.00 Tilaisuus päättyy

Lue henkilötietojen käsittelystä Aikakausmediassa täältä.